onsdag 27 oktober 2010

Ett par sista ord

På en helt annan not än föregående inlägg, är det 37 minuter, 12 h och 4 dagar kvar tills min värnplikt börjar. Och efter var dag som går och varje minut som försvinner kommer dagen D närmre och man känner fjärilarna i magen. Längtar verkligen till slotten och kungsängen och jag tror att det kommer bli min bästa erfarenhet hittills.

Ska försöka hinna lägga in lite grejer under permissionerna jag har tillgängliga, men jag har på känn att det inte kommer vara första prioritet då. Är tyvärr osäker på om jag kommer ha tid att lägga in ett till inlägg i denna blogg innan inryck, men jag ska försöka. Om inte annat så kommer jag blåsa liv i bloggen om 11 månader. Ni kanske får lite tankar och funderingar från mig under värnplikt.

Om inte annat; Till häst kamrater. Vi ses i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar